نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
تصمیم نهایی یوونتوس در مورد فدریكو كیه زا

تصمیم نهایی یوونتوس در مورد فدریكو كیه زا

 

مقاومت مالك ثروتمند فیورنتینا باعث شده تا پروژه جذب ستاره مستعد این باشگاه برخلاف پيش‌بيني‌هاي اوليه با سرعت كندتري دنبال شود. با اين حال بانوي‌پير مصرانه درصدد انتقال این بازیكن به تورین است. روزنامه La Repubblica با اشاره به جدیدترین تحرك باشگاه یوونتوس برای به خدمت گرفتن فدریكو كیه‌زا عنوان كرده است:

 

یوونتوس آماده است تا نخستین درخواست رسمی‌اش برای به خدمت گرفتن كیه‌زا را به باشگاه فیورنتینا ارائه كند. در بسته پیشنهادی یووه شامل 55 میلیون یورو به اضافه پرداخت سالیانه 6 میلیون یورو است. این در حالی است كه روزنامه Corriere della Sera چند روز پیش مبلغ موردنظر بیانكونری برای ارائه پشنهاد نخستش به فیورنتینا را 60 میلیون یورو عنوان كرده بود.

 

با اینكه روكو كومیسو همچنان نظر خود در مورد وینگر 21 ساله این باشگاه تغییر نداده اما صحبت‌های رودروی این بازیكن با او در ایالات متحده آمریكا در روزهای گذشته و تمایل فراوان او برای پیوستن به بیانكونری، بعید نسیت رفته‌رفته باعث كشاندن كومیسو پای میز مذاكره با فابیو پاراتیچی شود. آنطور كه این روزنامه چاپ رم عنوان كرده، فیورنتینا بعید است در نهایت با مبالغی كمتر از 70 میلیون یورو راضی به انجام انتقال شود.

 

پس از درخشش فدریكو كیه‌زا در تركیب فیورنتینا، این بازیكن با دعوت روبرتو مانچینی به یكی از بازیكنان ثابت آتزوری در دو سال گذشته نیز تبدیل شده است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: